عملیات دستگیری عبدالمالک ریگی "بازی رایانه ای" میشود
خبرنگار فراری

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش از تولید بازی رایانه‌ای عملیات دستگیری عبدالمالک ریگی توسط نیروی هوایی ارتش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سید محمدرضا واحدی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در خصوص ساخت نخستین بازی رایانه‌ای ارتش تحت عنوان «مبارزه در خلیج عدن» که دموی آن در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال ارائه شده است، گفت: این بازی رایانه ای که با محوریت نیروی دریایی ارتش در مقابله با دزدان دریایی طراحی شده، از نظر موتور بازی، کیفیت گرافیک و جذابیت با نمونه‌های خارجی موجود در بازار رقابت خواهد کرد.

وی افزود: امروز در کشورمان صنعت بازی‌های رایانه ای و دیجیتالی خوشبختانه رشد خوبی داشته است و ما با یک نگاه فرهنگی به این مقوله تصمیم گرفتیم تا از مأموریت‌های جذاب ارتش جمهوری اسلامی ایران در دریا، آسمان و زمین الگو گیری کرده، بازی‌هایی متناسب با هیجانات کودکان و نوجوانان تولید کنیم.

واحدی با اشاره به اینکه دومین بازی رایانه‌ای ارتش در عرصه افتخارات نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و بزودی در قالب پروژه «دفاع» کلید خواهد خورد، افزود: پیش بینی این پروژه برای 14 بازی رایانه ای است که مبارزه در خلیج عدن اولین نمونه آن بود و یکی دیگر از بازی‌های تدوین شده در قالب پروژه «دفاع» در رابطه با افتخار آفرینی نیروی هوایی ارتش در به زمین نشاندن هواپیمای حامل عبدالمالک ریگی و دستگیری این شرور است که سال آینده عرضه خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

دل نوشته: با سلام من یه خبر نگار فراری هستم در این وبلاگ خبر ها جدید را ببینید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرنگاز فراری و آدرس kazem64.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.